Termeni și condiții

 

Societatea care administrează site-ul https://lazysmart.ro/ denumit în continuare „Site-ul” este MANSARDA CU SUNETE SRL, persoană juridică română, cu sediul social în București, Str.Disciplinei 14 E, sector 5, România, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă TribunalulBucurești sub nr. J40/8057/2017, cod fiscal 37665038, (denumită în continuare “Lazysmart”).

1. Generalități

a) Folosirea, vizitarea sau cumpărarea produselor acestui site implică acceptarea termenilorși condițiilor de mai jos; pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, serecomandă citirea cu atenție a acestora.

b) Lazysmart își rezervă dreptul de a modifica aceste date fară notificări prealabile.

c) Întreg conținutul acestui site este proprietatea Lazysmart și este apărat de Legea dreptuluide autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială, aplicabile pe teritoriulRomâniei. Folosirea fără acordul Lazysmart a oricăror elemente componente ale Site-ului, inclusiv dar fără limitare la text, imagini, design, stil de prezentare etc, poate atragerăspunderea legală a dumneavoastră.

d) Pozele prezentate pe site-ul nostru au un caracter informativ și nu creează informațiicontractuale întrucât designul acestor produse poate varia.

e) În utilizarea siteului, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate,corecte, actuale și complete despre dumneavoastră. În situația în care considerăm căaceastă obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să văblocam accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fărănici o notificare prealabilă.

2. Plata produselor

Plata produselor Lazysmart se face:

a) Prin numerar: Permite achitarea comenzii în momentul livrării. Chitanță este eliberată decătre firma de curierat. Pentru persoanele juridice limita de plată este de 5.000 lei numerar pe zi iar pentru persoanele fizice limita de plată este de 10.000 lei numerar pe zi.

b) Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

3. Livrarea

a) Comenzile se livrează prin Curierat rapid printr-o societate aleasă de către Lazysmart.

b) Comenzile plasate până în ora 14:00/17:00 (în funcție de firma de curierat aleasă) vor fi expediate în aceeași zi, (dacă toate produsele comandate sunt în stocul nostru), iar celeplasate după intervalul menționat anterior vor fi expediate în ziua următoare.

c) Comenzile plasate Sâmbăta și Duminica vor fi expediate Luni.

d) În momentul livrării, produsele sunt însoțite de factura fiscală și chitanță (eliberată decătre firma de curierat).

e) Livrarea se efectuează de Luni până Vineri. La cererea clientului, livrarea se poate efectua și Sâmbăta intre orele 9:00 – 14:00 fară costuri suplimentare (pentru localitățileunde firma de curierat permite acest lucru).

f) Lazysmart nu livrează (deocamdată) în afara teritoriului României.

g) Taxele de transport variază în funcție de greutatea coletului și modalitatea de expediție șisunt suportate de cumpărător.

4. Condiții de garanție

a) Produsele achiziționate pot fi trimise la garanție prin curierul folosit de Lazysmart pentrulivrare. Plata transportului vă fi suportată de către client. Vă rugam să menționați pe colet “GARANȚIE”! Înainte de a returna un produs, vă rugăm să completați acest formular.Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați politica de retur.

b) Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G.174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cuelementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriileaferente și copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în careprodusele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnatesolicitantului/expeditorului fară a i se soluționă garanția. De asemenea clientul trebuie săspecifice defectul produsului în detaliu.

c) Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.

d) Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate înfactura fiscală.

e) Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri,crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanțiedeteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate(supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulareincorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiuneasubstanțelor chimice etc., intervenția mecanică sau plastică asupra produselor;

f) Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

g) În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produsul estefuncțional), solicitantul vă achita taxele de transport tur – retur pentru produse.

5. Costuri

a) Preturile afișate includ TVA 19%, însă nu includ cheltuielile de livrare. Prețul deachiziție pentru fiecare produs comandat vă fi același cu cel prezentat pe site, iar costulpentru transport, acolo unde este cazul, va reprezenta o rubrica separată în cadrul facturiicorespunzătoare comenzii. Nu se percep taxe de manipulare, ambalare, etc.b) Lazysmart poate modifica preturile afișate pe site oricând, fără notificarea prealabilă auserilor.

6. Limitarea răspunderii

a) Deși Lazysmart depune toate diligențele pentru a oferi cea mai înaltă calitate clienților,testând în prealabil produsele, pot apărea mici discrepanțe între prezentările de pe Site șiprodusul fizic. Produsele aflate spre vânzare sunt în forma și ambalajul în care vin de laproducător. Imaginile produselor din magazin sunt cu titlu de prezentare și pot diferi fațăde produsul ce-l prezintă. Descrierea ori caracteristicile produselor pot să fie în anumitecazuri eronate, deoarece Lazysmart preia informațiile de la furnizori/producători.

b) Din aceste motive Lazysmart nu își asumă responsabilitatea pentru corectitudineadescrierilor produselor de pe site, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția noastrăde furnizori/producători.

c) Pentru a vă putea oferi cea mai bună experiență, vă rugăm să ne furnizați date de contactcorecte. Pentru comenzile expediate prin firme de curierat rapid este necesară furnizareaunui număr de telefon valid pentru contact, în caz contrar nu ne asumăm răspundereapentru livrare.

d) Lazysmart depune toate diligențele pentru livrarea către clienți a unor produse conformeși fără defecte. Având în vedere că deteriorarea coletelor în timpul transportului intervinedin culpa exclusivă a societății de curierat, aceasta va purta întreaga răspundere pentruorice astfel de neconformități. În acest caz, clientul se va adresa în mod direct societățiide curierat pentru recuperarea oricăror prejudicii.

7. Dispute și conflicte

a) Orice conflict apărut între companie și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilăprin înțelegere între cele doua părți.

b) Lazysmart ține la siguranța clienților săi și a securității datelor acestora și orice tentativăde acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă vă fi raportată autoritățilorcompetente

c) În cazul în care părțile nu pot ajunge la o înțelegere amiabilă se vor aplica prevederilelegale romanești din acest domeniu iar soluționarea conflictelor este de competențainstanțelor românești.

d) Lazysmart respectă și se supune legilor române ce reglementează comerțul online.

e) Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.

f) Eventualele reclamații din partea cumpărătorilor pot fi transmise în scris pe adresa demail: […] pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.